La CUP denunciarà a Antifrau les presumptes irregularitats del Govern en l’operació de compra venda dels terrenys del Bcn World

La formació anticapitalista anuncia que anirà fins al final per posar punt i final a aquest macro projecte fraudulent

La CUP ha anunciat avui que denunciarà a l’Oficina Antifrau el procés de compra venda dels terrenys tòxics del Bcn World per part de l’Incasòl. La formació ha assegurat també que aquesta denúncia anirà acompanyada de totes les accions que estiguin a les seves mans per posar punt i final a aquest projecte fraudulent.

Els anticapitalistes consideren que és una obligació pública investigar totes les operacions opaques que acompanyen les presumptes irregularitats comeses pel govern de la Generalitat de Catalunya, en concret pels Departaments d’Economia i Hisenda i pel de Territori i Sostenibilitat, en l’autorització de la llicència de joc a Hard Rock i en l’operació de compra venda dels terrenys de La Caixa.

Per aquest motiu, exigeixen al Departament de Territori que, prèvia a la concertació de cap obligació, sol·liciti un Informe a la Junta Consultiva de Contractació administrativa que es pronunciï sobre si aquesta operació s'ajusta a la legalitat. La Candidatura d’Unitat Popular també ha demanat l’emissió d’un dictamen per part de la Sindicatura de Comptes sobre l’abast d’aquesta operació per les arques públiques.