Sirvent: ‘És intolerable que JxCat es deixi influir pels especuladors immobiliaris i trenqui l’acord amb el Sindicat de Llogateres per regular els preus del lloguer’

La CUP Crida Constituent qualifica “d’intolerable” la jugada política que ha dut a terme JxCat trencant l’acord amb el text de la proposició de llei per la regulació de preus del lloguer. Avui, el grup parlamentari de JxCat ha presentat vuit esmenes al text acordat, sense previ avís, trencant així el pacte que havien arribat el Sindicat de Llogateres amb el mateix Govern, Comuns i la CUP-CC, el passat 14 de juliol.

“És intolerable que després d'arribar a un acord entre el Sindicat de Llogaters i Govern, Comuns i CUP, JxCat vulgui modificar la llei a esquenes dels moviments socials que porten molt de temps treballant amb el departament de justícia i la resta de grups per aconseguir una regulació dels preus del lloguer que és de mínims”, ha assegurat la diputada Maria Sirvent.

La CUP considera que la pressió de determinats especuladors immobiliaris a JxCat provocarà que aquesta llei pionera a Catalunya no tiri endavant i que per tant, no es regulin els preus del lloguer de l’habitatge quan “és més necessari que mai”.